dissabte, de juliol 03, 2010

Ho subscric

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser ho subscrius però t'equivoques, perquè la manifestació no la convoquen els partits polítics, la convoca Omnium Cultural. Si vols que callin no et preocupis que podràs votar ben aviat, potser no demà però sí d'aquí a tres mesos i si et vols fer sentir agafa una bandera, del color que vulguis i crida, perquè ara no toquen subtileses de l'estil 'és que no m'agraden els que ens representen', a mi tampoc, però el que ara toca és defensar cada u com pugui aquest poble tan desgraciat que és el nostre.

lola ha dit...

Està per veure, això d'Omnium. Caldrà veure la capçalera, si guanya José Montilla i senyera.

No vull cridar. Vull eleccions precisament per a no sentir més crits. També podria passar que hi hagués eleccions i encara molts més crits, certament; però ho dubto.

claudio ha dit...

Ciertamente, un pueblo desgraciado. Yo ya ni salgo a la calle para no echarme a llorar ante tanto sufrimiento.

lola ha dit...

Yo no salgo porque hace calor. Me encierro en mi igloo.

claudio ha dit...

Me he instalado hilo musical en el igloo.
Por si le apetece:

http://www.youtube.com/watch?v=sYHXTJxoZqo

Si le ha gustado, más,

http://www.youtube.com/watch?v=SxCvB1Mz1yw

lola ha dit...

Decir que es Ud una mina es poco, Claudio.

Kaye y Armstrong adorables. Hacen una referencia directa a Mahler que se me ha escapado (volveré a escucharlo, a ver si lo pillo), y siguen con el "frère Jacques", cuyas primeras notas incorpora Mahler en la tremenda marcha fúnebre de "Titán"...

¡Qùé decir de "Hard times..."! Como la mayoría de nosotros, tengo fotos de infancia que se colarían con facilidad en esa recopilación. O casi. La diferencia que marca ese "casi" es tremenda, sin embargo.

Luego ya me he metido (you tube es un mundo que áún he de explorar) en las suites de Bach y aquí me quedo.