divendres, d’abril 09, 2010

Acords i desacords

Diu l'Espada, avui, al seu Mundo por dentro y por fuera:

La irónica pachorra del jefe de la oposición (magnífico su "supongo" cuando le preguntaron si Bárcenas iba a continuar en el grupo popular del Senado)

Totalment d'acord. Fa dies ja havia estat a punt de dedicar-li, al cap de l'oposició, una entrada per la seva magnífica "coletilla" en relació a la autodefensa de Matas, si puede. Després havia sentit i llegit comentaristes que se l'hi tiraven a la iugular per no haver fet declaracions solemnes davant la ciutadania. Però, la irónica pachorra, a mi, em sobta i m'agrada. Supongo, si puede. Ni un gram de populisme. De moment.

4 comentaris:

miquel ha dit...

Un té la sensació, a vegades, que és cap de l'oposició però de gaire res més. És, com si diguéssim, una idea de "yo sólo passaba por allí, que le pregunten a otro (o a otra)"

lola ha dit...

Jo, el trobo curiós. Aquesta temporada, ens regala uns episodis ben diferents de l'altra, endut per la caverna mediàtica, i que li va anar com li va anar.
Tinc la intriga de veure el necessari "crescendo" quan s'acostin les eleccions.

claudio ha dit...

A ver que les parece a las dos. Bueno, a las tres.

http://www.youtube.com/watch?v=zrdZbJkLzwU

lola ha dit...

Ja, ja. También hay uno, no sé si el mismo, que duerme estirado panza arriba.
La viejita ya no sube a la mesa del despacho; la otra salta, por encima del teclado con frecuencia, es una saboteadora del mundo virtual. O sea que no sé qué les parece.

Ah, la mayor nuestra, bebe agua con la pezuña, como si fuera un cazo. Mi hijo, que es un cantamañanas, siempre dice que la filmará y la colgará en la red. A ver, si la hacemos famosa.