dilluns, d’abril 05, 2004

Caram! Just m'havia decidit, intrèpida i apassionada, a ser internauta i a escriure, narcissista i descarada, una pàgina personal, quan, paff, el disc dur (el de l'ordinador, no el meu) se'n va, a fer punyetes. Els tècnics, casolans i foranis, asseguren que no he estat jo. Ja se sap, els tècnis adoleixen d'ingenuïtat, els manca imaginació. Ja em direu, sinó: en ma vida m'havia apropat a un ordinador i en quatre díes, pamm, això del disc dur. La seqüència causa-efecte és claríssima.
Hi ha filòsofs que diuen que tota relació causal és, en el fons, arbitrària; que només disposem del recurs a l'experiència... un dia sí, l'altre també. M'arriscaré a continuar navegant i escrivint a veure si... paff. Què, sinó?
Filòsofs i tècnics a part, jo que el disc dur (el de l'ordinador), a mi, me la té jurada. Mentrestant, m'apresso a guanyar-li la partida, paraula a paraula, blog a blog.
Per cert, les referències "causa-efecte" no tenen res a veure amb l'actualitat político-terrorista. Ho juro.